tjao!

Skrivet 2011-01-15 Klockan 17:23:11

hej! ja cupen gick väll int så bra............vi förlorade alla våra matcher :( men man kan ju int vinna allt! <3

och juste jag hade ett "blondtmoment" idag jag och Klara och Felicia (2 brudar i fr laget) vi ptatade om hammarby(  ett fotbollslag) dom kallas för bajen och att det skulle va kul om dom hade bruna match kläder asså bajen låter ju som bajs, och ja bruna kläder!
men deras riktiga färger är vitt och grön men jag ba
men om man blanda vitt och grön bli det väll brunt????

HAHAHA, FATTAR NI!
om man blandar vitt och grönt bli det ju typ ljusgrönt:)
det var iaf kul vi var där ;)

ikväll bli det en kväll framför teven <333



Neon Trees - Animal, ganska bra låt enligt mig <3





Kommentarer
Postat av: Ena

Skrivet 2011-01-16 Klockan 18:43:29
Sv: Ja, det gör jag. Jag spelar i Lidínggö basket f97. Men det går inte så bra för oss -.- Haha! Vi kanske har mött er, jag vet inte..

URL: http://juststyle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0