bla bla bla

Skrivet 2011-07-09 Klockan 23:15:22

har int haft lust att skriva på länge har liksom tagen en liten paus, men det jag har gjort den senaste tiden är:

Gjort lite skojsiga saker med pappsen och brorsan,  badat, stan m.m

BAAAAADAT!

Tränat lite.

och igår kväll var jag hemma hos Elin med Julia och Amanda var där en liten stund också, vi hade det mysigt, vi kollade på film och åt lite cheeseballs :)
men idag har jag varit på komfermationsgrej, alltså min kussin Lisa, har komfermerats, det verka så sjukt kul, man träffa JÄTTE många nya kompisar, jag och jossan och Maria ska faktiskt göra det nästa sommar, hihi!

men imorron ska jag + familjen åka ut med vår båt i 3 dagar, så det bli igen upptatering då heller, om jag int lyckas sno pappa iphone och skriva ett litet inlägg ;)










/jojjan:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0