JAG VILL ÅKA HEM.

Skrivet 2011-07-20 Klockan 17:35:34


saknar basketen så jävla mycket håller på att ätas upp från insidan och ut :.(
Idag var jag på stranden men det var inte så fint väder men jag tog ett dopp
i havet iallafall med min BFF som typ är fem år och heter Hjalmar hahahah.
Som sakt så var Maria här vi badade i poolen på hotellet hon bodde på det
var as nice plus att det var värsta partyt utanför poolen med nice musik mm.
Sen drog vi hem till mig och åt middag i stugan och hade mys och tog typ
hur många bilder som helst :-D

en av några bilderna det kommer fler. PUSSAR JOSSAN.


Kommentarer
Postat av: Diana

Skrivet 2011-07-21 Klockan 02:05:16
Vill du vinna ett iPhoneskal till både 4 & 3gs? Kika bloggen :)

URL: http://dianaosterberg.blogg.se/

Postat av: Sandra

Skrivet 2011-07-21 Klockan 11:05:07
nu kan du anmäla dig till "veckans-blogg"!

så kika in om intresset finns ;)

URL: http://sandralouiseisabelle.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0