2011-06-23

Skrivet 2011-06-23 Klockan 14:31:44

FAN VA DET REGNAR.... åhhh hade tänkta att gå ut och springa intervaller men det regnar som fan -.- hade också tänkt åka till Täby för att byta min bikini men vill fan inte cykla i det här vädret. Iallafall nu håller jag på att packa ska åka till landet i eftermiddag. sex timmars bil resa weehooo. Johanna var här nyss vi sa hejdå till varandra, vi träffas inte förän om en vecka. Flyger nämligen hem från landet själv på torsdag för jag ska på stadium sports camp.
I går drog jag till ängsan och tränade med Elin, Negar och Lundberg och badade. Sen drog vi till täby och åt på donken hahahaha sen spelade vi basket på utomhus planen vid fontänen, för krippe kunde inte träna med oss.
//Jossan
det går inte att ladda upp en bild för blogg.se dampar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0