HAPPY GIRLS ARE THE PRETTIEST

Skrivet 2011-06-09 Klockan 22:24:59


Bild från NY.
Först vill jag bara säga att det var otroligt mysigt igår när vi hade picnik vid rösjön som johanna skrev vi åt super god mat och snacks, lyssnade på härlig musik och så tog vi ett dopp i sjön. Mem idag var det en helt vanlig torsdag (min längsta dag)-.- efter skolan drog jag och några hem till maria och kolla på Grey´s super mysigt sen var jag tvungen att åka hem för jag hade träning. Träningen var nice vi körde match hela tiden rasmus och nisse var med. Och juste jag köpte nya basketskor i usa och jag testade dom på träning och dom var as sköna.
Och sen kan jag ju lika gärna skriva vad som händer imorgon jag har en helt vanlig skoldag, men min bror slutar imorgon så vi ska ha middag med några på kvällen två killar i skolan kommer (nämner inga namn är inte helt hundra på att dom kommer men våra familjer är goda vänner)
Puss jossan.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0