nu är jag tillbax!

Skrivet 2011-06-22 Klockan 22:49:58

har int kunnat upptatera på 3 dagen för att jag o min bror har varit hos våran hehe mormor, men det var ändå ganska mysigt och lite kul! men nu ska jag börja upptatera lite mer, tänkte skriva några tidsinstälda inlägg imorron också, och imorron ska jag nog träffa jossan en lite stund <333 och sen så ska min familj och en och en annan familj som vi känner spela golf, men asså jag spelar int golf, det verka supertråkigt, man bara gå och gå och gå och slår på en liten boll, haha, men jag får gå brevid och filiosofera, hihi:)












/jojjan:)


Kommentarer
Postat av: Klara

Skrivet 2011-06-26 Klockan 16:36:24
hahahaha omg kommer du ihåg när vi hade varit på lidingö och dina föräldrar hade matchande tenniskläder? xd hahahahahaha <3

URL: http://torgerson.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0