Everybody look to their left. Everybody look to their right.

Skrivet 2011-03-20 Klockan 19:56:51


Slumpad bild
Kom hem för ett tag sen har varit med min kära basket vänner hahahah hela dagen, jag gick upp klockan halv 8 och åkte på match i solna mot blackeberg vi vann så nu är vi i semi. sen åkte jag Randi o Elin till täby och åt donken sen gick vi till byäng där Hanna, Kristin och några andra var och såg när dom andra i laget spela men dom förlora tyvärr sen var typ resten av dagen.
Nu ska jag kolla på solsidan och så ska jag gå och lägga mig tidigare ikväll för jag var ju uppe ganska sen igår för vi var på middag hos Jojjans family.
kram Jossan♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0