Busy weekend.

Skrivet 2011-05-08 Klockan 17:27:40

japp ,jag har liksom gjort massa saker hela tiden, fast roliga saker :D i lördags så vaknade jag och sen bakade jag kärleksmumms till söndagen och sen spelade jag match mot åkerberga, vi kämpade typ asmycket mer än dom men tillslut blev det 1-1
sen kom jag hem och fixade till kvällen, för jossan, maria och Filippa skulle komma hit och fira min födelsedag lite! vi hade ASKUL ;) dom sovde över här också, myyys <33 nu idag har jag ståt vi ellaträdgård hela dagen med fotbollslaget och sålde fika, det var därför jag bakade, hehe.

sorry för ett långt inlägg.




haha 2 blondiner med skinjackor och converse och vita tröjor!

kram jojjan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0