HADE LITE TRÅKIGT.

Skrivet 2011-05-04 Klockan 20:45:22

Nämn något som gjorde dig glad igår: vännerna

Vad gjorde du kl 08 imorse: va i skolan.

 Vad gjorde du för 15 min sedan: kom hem.

Det sista du sa högt: okej.

Det senaste någon sa till dig: jag går nu.

Vad har du druckit idag: vatten, juice, c-vitamin dryck.

Vad var det senaste du åt: middag.

Vad var det senaste du köpte: tuggummi.

Vad är det för färg på din ytterdörr: röd.

Vad är det för väder hos dig nu: typ regn -.-

Godaste glassmaken: ben&jerrys cookie dough.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja.

Sover du tungt: ja, typ.

Drömmer du mardrömmar: nee, inte ofta i alla fall.

Trivs du med ditt jobb: …

Favoritklädsel: En fin tröja och ett par jeans.

Favoritlåt just nu: coconut tree - mohombi

Vad ser du om du tittar till höger: min säng.

Vad gör dig glad just nu: att jag längtar till på fredag.

Vad ska du göra härnäst: kolla på grey´s anatomy.

Höger eller vänsterhänt: höger.

Humör just nu: ganska glad faktiskt men trött.

Favoritgodis: choklad.

Kläder just nu: Blå munkjacka, jeans.

Sommarplaner: först new york, basket läger, vara med folk och grönan.

Hur många kuddar sover du med: tre.

Spelar du något instrument: lite gitarr.

Morgon eller nattmänniska: natt.

Vad är viktigast för dig: familj, vänner o basketen.

Är du kittlig:  nej typ inte.

Snarkar du: nej nej nej

Stjärntecken: oxe.

Äckligaste insekten: snigel.

Längtar du mest efter just nu: sommar! och fredag (tjejmiddag med basketlaget)

Hur mycket shoppar du för varje månad?: 50-200kr typ

Har du mer skor än kläder?: nopp.

Favoritplagg?: jeans typ :D

Hatplagg?: typ mjukisbyxor.

 

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?: un sueter verde (spanska boken) 

Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Inget.

Vad var det senaste du såg på tv? Typ något på tv3

Utan att se efter, gissa vad klockan är: kvart i nio.

Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Musik på radion.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick ur bilen hahaha.

Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Några bloggar typ.

Drömde du något inatt? I så fall - vad? Inget jag kommer ihåg.

När skrattade du senast? En rolig grej i mat affären.

Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Dom är vita-.-

Har du sett något konstigt på sistone? Neeeeee inget specielt.

Vad tycker du om den här utmaningen?

Vilken var den senaste film du såg? Rat race.

Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Allt jag vill ha.

Berätta något om dig själv som folk inte känner till: Jag är lång (för dom som inte känner mig).
//Jossan♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0