HEEEJ

Skrivet 2011-05-31 Klockan 16:46:23

Tjena idag hade vi idrottsdag :D det gick sådär vår klass kom typ nästsist -.- Det var jättepinsamt när vi körde basketsraffar, då skulle man välja ut fyra från varje klass. Två tjejer och två killar. Jag och Linda blev valda såklart och Daniel och Jalle. Och alla i skolan viste ju att jag och Linda spelade basket så vi hade värsta pressen på oss att sätts skotten som tur var så missade jag bara ett skott, men hela skolan satt ju och kollade på bara mig så jävla pinsamt aa men men.
IMORGON DRAR MAN TILL NEW YORK! så jag skriver några tidsinställda inlägg, men jag hoppas och tror att Jojjan skriver mycket :)
  //Jossan♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra - vadfanskajagheta.se

Skrivet 2011-05-31 Klockan 18:10:15
sv: superkul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) gilla gärna inlägget på bloglovin för att öka din chans att vinna :*



URL: http://vadfanskajagheta.se

Postat av: Mimmiiiss

Skrivet 2011-05-31 Klockan 22:49:01
Söt blogg!

URL: http://mimmiiiss.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0