Helgen <3

Skrivet 2011-05-14 Klockan 21:30:47

hejsan, längesen jag skrev men, men! Igår fyllde jag ju år och då kom Julia (Hallström), Filippa, Jossan och Maria och plingade på och sjöng och hade med sig en tårta till mig, NAAAJJJJS, älskar er ♥ sen drog vi och Elin och Alicia till..............GRÖNAN :D hade det sjukt, sjukt, sjukt kul, vi kollade lite på Johnossi också :)) sen idag så var jag först och tog "lagfoto" med fotbollslaget, hehe hoppas jag såg okej ut. Sen åkte jag och familjen in till stan och så på Quarnevalen, haha som jossan också gjorde, fast vi sågt int varandra! men ja vi typ kollade på den och åt middag och på Thank god it`s Friday och liksom firade mig lite♥ Jättemyigt ;)
Imorron kommer släkten på middag och sen ere måndag.









Kram jojjan :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0