PLUGGA PLUGGA.....

Skrivet 2011-05-24 Klockan 19:20:02

PLUGGA jag gör inget annat nu för tiden, blev precis klar med eng läxan och imorron har vi matteprov så jag var på läxstugan idag i typ en och en halvtimme. Men jag hoppas det går bra på provet.
Och det är pluggandet som har gjort att jag inte har bloggar så mycket på senaste tiden men det ska bli en förbättring på det.
Om lite mindre än en och en halv vecka drar jag till New York :) det ska bli så jävla nice, men jag missar gbg cup men jag hoppas tjejerna vinner, kommer hålla tummarna för dom.
Ikväll blir det deppan och cougar town, skulle dragit ut och sprungit men jag hinner inte MÅSTE plugga! Ska typ springa med Maria (som kom hem från Cypern i fredags avis) imorgon.
PUSS Jossan♥

Härlig bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0