STARS CAN´T SHINE WITHOUT DARKNESS.

Skrivet 2011-05-18 Klockan 20:27:23

~älskar rubriken~
Iallafall idag va man i skolan jippie -.- har typ hundra läxor denna vecka som jag skrev i förra inlägget men nu har jag gjort alla min läxor till imorron + matte, stolt chey. Var i täby idag efter skolan med bästis. Hon köpte present till Fannsan och två ringar och jag köpte.....inget eller jo en cheeseburgare. Har inte så mycket mer att tillägga men ha en trevlig kväll, jag ska snart kolla på Grey´s Anatomy och sen blir det Off the map!
Hugs Jossan♥


Kommentarer
Postat av: elin

Skrivet 2011-05-18 Klockan 23:39:35
jävlar vilken snygg bild på dig! pp nu <3

URL: http://onthecourt.blogg.se/

Postat av: Ellen

Skrivet 2011-05-20 Klockan 08:29:59
Mycket fin bild!<3

URL: http://ellenbackstroms.blogg.se/

Postat av: Gabby

Skrivet 2011-05-28 Klockan 21:01:14
Gillar bilden stort!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0