2011-10-08

Skrivet 2011-10-08 Klockan 10:47:31

Tjena guys ska snart dra med min familj till ett hotell och bo där över natten med mina kusiner vi ska fira lite så det blir inte så mycket bloggning idag från min del kanske slänger in ett blogg.se app inlägg, vi får se. Men jag kommer hem imorgon på morgonen för jag ska ju spela match mot Alvik efter lunch imorgon.

Igår var jag i skolan sen åkte jag och klippte mig och sen drog jag till byäng på kvällen och träffa lite gööt folk sen gick jag och Elin till donken så åt hon sin middag och sen drog vi hem till henne och hade det almänt mys.

Mitt ny klippta hår....
PUSS JOSSAN



Kommentarer
Postat av: filippa

Skrivet 2011-10-08 Klockan 11:34:36
svar: hahahaha jag vet men det var så länge sen jag drack varm choklad och vi hade sånna där hemma sååå det blev bara så! Men tack för att du håller koll <3333

URL: http://filippakleineman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0