2011-10-26

Skrivet 2011-10-26 Klockan 17:20:06

Det känns som att jag börjar alla inlägg nu för tiden med förlåt för dålig uppdatering! har inte bloggat på ett tag för jag har haft 0% blogglust. Men nu är jag back on track (hoppas jag). Idag efter skolan gick jag till läxstugan och satt där och gjorde matte, för vi har prov imorgon. Men det var jätte bra för jag fick lite hjälp och så och nu känner jag mig ganska säker inför imorgon. Kom nyss hem och tog mig lite och äta och nu sitter jag ooch skriver en film analys till SO:n weehåå. Ska plugga lite till sen chilla lite och sen ska jag äta middag och sen blir det akademi täning och jag hoppas att det går bättre ikväll än vad det gjorde förra veckan. Sen ikväll efter träningen blir det lite alone hemma för familjen ska till farmor och farfar men jag pallar inte hänga med men jag ska kolla på Grey´s Anatomy så det är chill :)
PUSS JOSSAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0