Beauty might catch attention, but brains keep it there.

Skrivet 2011-10-13 Klockan 21:23:16


-saknar sommaren så otroligt mycket!-
HEEJ blogg läsare. Idag var det orienteringsdag i skolan vi började kl.09.30 vid mörtsjötippen. Trodde seriöst att jag skulle dö för det var så jävla kallt men när vi kom ut i skogen och sprang så blev man varmare. Jag orienterade med Johanna och vi var grymma vi tog alla kontroller på mindre än två timmar (det 22stycken) sen drog jag hem och duschade och sen drog jag, Johanna och Filippa till täby och åt på Burger King och kollade lite saker. Sen åkte jag snabbt hem och hämtade min basketgrejer och sen tog jag bussen och sen tåget till träningen. Träningen var helt ok, var lite seg i benen från orienteringen. Imorgon är det fredag jippi. PUSS PUSS JOSSAN  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0