:)

Skrivet 2011-10-08 Klockan 12:34:59

Hej! jag försökte skriva ett inlägg i går, men det gick tydligen int, jag klickade på den lilla "publlcera" knappen typ 100 gånger, jag skojar int! åhh men det kom ändå int upp aja.
Måste bara säga en sak, i torsdags så fyllde bloggen 2 år, Grattis elr vad man ska säga! det känns som om vi vara jättesmå när vi startade bloggen och det känns som det har gått mer än 2 år, haha♥
idag hade tog jag en låååååång sovmorgon, sen så tog jag en lite spring tur på 4 km, så jag har precis duschat och nu sitter jag här och skriver ett inlägg :) resten av dagen ska jag int göra nåt specielt utan bara ta det lungt och fixa lite små saker här hemma och sen ikväll får vi gäster!


old!

/johanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0