....

Skrivet 2011-10-28 Klockan 23:38:53

Asså jag vet att jag int har skrivit på hela veckan, men skolan går ju före bloggen så nu fick det bli så, jag har haft 2 prov och typ 5 läxor, aja nu är det lov iaf, så sjukt skönt :) Det känns som att veckorna går jättefort, snart är det ju liksom jul, omg.
I skolan idag var det typ så här Halloween, det var ganska kul, bara 3 lektionen :) Efter skolan så jag, Filippa och Jossan hem till Jossan, vi fotade, snackade och sånt där :D♥ På lovet ska jag mest bara va hemma, ta det lungt och vara med kompisar sååååklart, och Maria ska till New York, så avensjuk, även fast jag har varit därså är det så klart man vill åka tillbaka, det är en så jävla cool stad, kommer sakna dig Maria ha så kul♥
Nu ska jag snart stänga av datorn och sooova.
Lite blandade bilder som inte har med inlägget att göra, hehe:
Smile, haha bjuder!
/JOhanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0