FAKE FRIEND'S ARE LIKE SHADOW'S THEY FOLLOW YOU IN THE SUN, BUT LEAVE YOUR SIDE WHEN IT GETS DARK.

Skrivet 2011-10-11 Klockan 22:03:12


Sorry för dålig uppdatering. Har mycket plugg och sena träningar. Så jag har inte hunnit. Just nu sitter jag i min säng och kollar på desperate housewives. Åt lite middag innan och innan det var jag på träning som vanligt och juste igår på träningen fick vi värsta straffet för krippe tyckte inte vi hade sprungit tillräkligt på matchen så vi fick inprincip springa hela träningen men träningen idag var inte lika jobbig vi har väl lärt oss våran läxa hoppas jag. Imorgon börjar jag 9.40 weehåå och sluta ganska tidigt. älska onsdagar. Och på torsdag har vi orienteringsdag eller vi sluter typ innnan lunch för man ska bara orientera i 2 och en halv timme. I helgen är det SM! tagga!
JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0