JAG KÄMPAR SLITER SVÄTTAS

Skrivet 2011-10-02 Klockan 21:55:53


Helgen är över....
Det har varit en av dom viktigaste helgarna i mitt liv typ. Det var region helg som dom flesta vet. Det börgade igår vid 09:30 med upprop mm. Sen hade vi skivstångs-träning i över en timme och det känns i kroppen idag asså. Sen efter det mätte vi oss och alla blev typ 2cm kortare än vad dom är men men that's life... sen mat och sen till nästa hall där vi hade basketträning men 3 mot 0 och 3 mot 3 spel. Alla cocherna och gick runt och anteknade hela tiden med samma ansiktsuttryck vilket var sjukt läskigt så man vet inte vad dom tycker om en. Och sen idag var det samling vid samma tid sen hade vi ett basket pass och sen ett till på eftermiddagen som inte gick lika bra som dom andra för jag var så sliten och stel och hade tränings värk men jag försökte att köra 100% ända in i slutet så nu är det bara att vänta på besked som kommer inom 2 veckor. Nu ska jag snart sova för jag är så sjuk trött. PUSS JOSSAN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0