LITE ÄNDRINGAR I DESIGNEN.

Skrivet 2011-10-30 Klockan 23:41:59

Har haft lite problem med den föra designen, vissa har inte kunnat kommentera så jag fixade det men det var tydligen folk som fortfarande inte kunde kommentera så jag tänkte att jag lika gärna kan ändra hela stillmallen förutom headern. Blev ganska nöjd men om ni har några syn punkter så kommentera gärna!
Dagen har varit bra, jag vaknade tio eller nio man det var så konstigt med kl imorse. Sen vid lunch drog jag till byäng där jag skulle köra med krippe men det var typ nån div 4 herrlags match där så jag drog och åt i Täby med Hanna, Randi, Ellen och Linda det blev subway sen drog vi till tibble och lirade med krippe mm. Vi tränade även skott mm. Nu i kväll har jag fixat med designen och skypat med Filippa i typ två timmar om inte mer eller jag vet inte har inte haft så koll på klockan men nu ska jag sova iallafall för jag är ganska trött PUSS JOSSAN!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0