Lördag!

Skrivet 2011-10-01 Klockan 18:25:42

hej! idag har jag:
påförmiddagen så gjorde jag typ seriöst ingenting, förutom att jag lekte lite med en hund som mina grannar var "hundvakt" till, så jävla gullig hund :) sen åt jag lunch och sen åkte jag och tog hål i öronen, jag vet vad ni tänker att jag är jättetöntig som ta hål i öronen nu, när jag liksom är 14 år. Men det har liksom aldrig blivit av, jag har aldrig tänkt på det, men nu har jag gjort det iaf och det gjorde lite ooooont :) sen så kollade jag på lillbrorsans fotbolls match kul, not. nu ikväll så har jag och min granne hyrt en film tillsammans, det blev Just go with it! hoppas att den är bra♥

skriver imorron, puss :D


lilla glada jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0