:)

Skrivet 2011-10-30 Klockan 18:56:01

Hej alla som läser! Den här helgen har jag mest bara tagit det lungt och så, igår var jag och kilppte mig (topparna) och var ute och körde lite fotboll och fotade, idag har jag bara vart hemma och int gjort ett skit igentligen, och imorrse vad det jätteförvirrande, man skulle ju ställa om klockan, fram, åhh elr bak och åhhh min hjärna hängde it riktigt med, haha! Nu på eftermiddagen så har jag baka bullar med lillebror och mamma, så nu luktar det ljuvlig bulldoft i hela husen, mmmm :) ska äta en snart!


Arkivet, för blogg.se lagar så det går inte att lägga upp nån annan bild.

/Johanna



Kommentarer
Postat av: Felicia

Skrivet 2011-10-30 Klockan 22:56:13
Fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0