wednesday!

Skrivet 2011-10-05 Klockan 20:55:45



Heeej! idag var det en vanlig skoldag,  bara fyra lektioner, suck on that! efter skolan var jag hos Maria  (mariabrolins.blogg.se) en liten stund, trevligt :D sen när jag kom hem gjorde jag engenlska läxan i en timme, sattsar verkligen mycket på engenlskan nu, eftersom förra året hade jag as dålig lärare och lärde mig nästa igenting, och jag fick int byta grupp, så nu jag ligger jag typ efter år efter, vilket suger, för engelska är mitt favorit ämne :( imorron är det det jobbigaste dagen på heeela vecka, långskoldag och dubbelträning och lite plugg, jag förstår int hur jag orka engetligen. ha dte bra skriver mer imorron, kramar från Johanna♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0