Word hurts more than you think..

Skrivet 2011-10-27 Klockan 23:32:44

Tjoo! Ligger i min säng och lyssnar på musik, är kär i låten countdown med beyonce den är grym så den går om och om igen i mina hörlurar, gillar också one directions låt what makes you beutiful (vet att dom är lite fjolliga men den är faktiskt bra och jag är typ kär i en av killarna). Aaa nu vet ni vad jag lyssnar på men jag har typ skypat med Filippa i en timme om vad vi ska ha på oss imorgon på "skräck-dagen" vi ska typ vara twins :) hahaha kanske lägger upp en bild imorgon på resultatet . Och imorgon blir det höstlov weehåå!! Träningen i kväll gick bäst, bästa träningen på länge faktiskt. Aa men nu ska jag snart släcka lampan och sova för jag ska upp ganska tidigt imorgon för jag ska hem till Filippa på morgonen så ska vi fixa oss tillsammans :) PUSS JOSSAN
slänger in en arkiv bild.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0