-

Skrivet 2011-09-22 Klockan 21:30:24


HEEEJ HOPP har inte skrivit på ett tag för jag har inte haft lust eller tid. Jag har en del läxor nu för tiden plus att jag har träning varje dag denne vecka så jag tänkte ta det ganska lungt i helgen. Men på lördagen ska jag hjälpa till på Täbys herrlags match vet inte vad jag ska göra men jag ska ditt. Idag var jag iallafall i skolan dagen var ok inte den bästa men men. Efter skolan gick jag snabbt hem och gjorde fysik och åt sen drog jag på träning, som jag nyss kom hem ifrån, det var typ en helt vanligt träning... och juste igår på akademi träningen så var vi bara fyra -.- men jag fick lite induviduela tips så det var ju gr8. Skriver imorgon jag lovar KISSES FROM JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0