26/9/11

Skrivet 2011-09-26 Klockan 17:22:05

tjo! drar snart på träning efter en lång jobbig dag, det var skol dm (matcher med skolfotbollslaget)
hade jättekul förutom att vi förlorade båda matcherna, tyvärr :( men vi slapp ju lektioner iaf fast det var dåligt att det tog upp hela dagen för jag har inte hunnit träffa mina kära små vänner under hela helgen så jag hann typ bara säga hej till dom, men aja jag träffar ju dom tomorrow. efter träning ska jag bara chilla, har inga läxor att göra= en glad cheery :)

massor av pussar från Johanna♥






Kommentarer
Postat av: karro <3

Skrivet 2011-09-26 Klockan 18:45:36
men gud va långt hår du har fått! :O

URL: http://bjernefalk.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0