7 september 2011

Skrivet 2011-09-07 Klockan 21:50:10

fett chill dag i skolan värsta långahåltimmen och så vidare! efter skolan drog jag hem och så kände jag: MAAAT :) jag behöver mat, eftersom det var bajslax som som hade mosat och sen typ tyckt ihop igen och format till små bitar, så kanske ni förstår varför jag var så grymt hungrig. sen kollade jga på topmodel och pluggade 3 läxor, kul liv liksom! men imorron är det dans och fotboll dom gäller, ska bli riktigt kul ♥


nån dag i sommras när jag cyklade hem från ica, så blev jag lite blött...

KRAM FRÅN JOHANNA :)



Kommentarer
Postat av: Miss Maräng

Skrivet 2011-09-09 Klockan 22:49:45
Haha, f1 fin blogg, särskilt de poetiska rubrikerna! KRAAAAAM /H

URL: http://www.missmarang.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0