Don`t stand in my way

Skrivet 2011-09-24 Klockan 14:23:27

Nu har jag precis ätit lunch och tagig en dusch, eftersom jag har spelat match :) det blev 1-1, helt okej men det hade varit sjuuuuuukt mycket bättre och vinna, såklart. men nu om en liten stund så ska jag dra till Täby med mamma och kolla på lite höstsaker typ, skor, haslduk, mössa och sånt :D sen ikväll ska jag inte göra nåt specielt, bara slappa efter en långjobbig skolvecka.
ha det så bra, puss form me johanna♥


foto: jag och ingen redigering!





Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Skrivet 2011-09-24 Klockan 20:57:29
Hej! Jag såg att du deltog i en tävling om ett iphoneskal, och tänkte tipsa om att jag har en likadan tävling. http://nilssonpettersson.blogg.se/2011/september/vinn-ett-iphoneskaltillbehor.html



Sen finns det flera olika tävlingar igång, klicka dig in på "TÄVLINGAR" i bloggen så ser du. Finns nåt för de flesta - och mer är på ingång!



Länkbyten - alltid välkommet, säg bara till!



Ha en trevlig kväll!

URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0