Have you ever noticed the saddest person always has the most beautiful smile?

Skrivet 2011-09-25 Klockan 18:42:06


-Mina sjukt snygga vänner älskar er såååååå mycket-
Dagen började med att jag vaknade upp hemma hos Filippa sen fick jag stressa lite och sen kom mami och hon skjutsade mig till Byäng där jag träffa Hanna och hon, jag, Gabby, Linn och Negar kollade på U18 matchen som Elin och Kristin spelade dom vann med 20 poäng efter mycket kämpande. Efter det hade vi som ska söka till region (lanslaget) ett "möte" med Krippe om vad man ska tänka på och så, det var as bra jag är så sjukt taggad! (det är ju nästa helg). Imorgon är det skola igen BYE JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0