HEEEJ!

Skrivet 2011-09-13 Klockan 21:03:48


sitter  i soffa och kollar på en fotbollsmatch, tjockt med najs :) (BJUDER PÅ BILDEN)
kom för en stund sen hem från träningen, och när vi skulle cykla hem med massa trevligt folk från laget, flummade vi sönder total, jag fick så ont i magen för att jag garvade så mycket, haha♥
sen precis vid fotbollsplanen vid skolan som jag och Filippa cyklar förbi varje vecka, så har dom byggt värsta skeat board rapperna så typ massa killar från skolan var där, så kommer man där ful och svettig efetr en träing, och ba:  ehhh...hej!
aja sen blev det hamburare till middag:) och juste imorron har jag bara 2 lektioner, slutar 11:40, för lärarna ska har nån grej på skolan, wonderful!
Kramar från Johanna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0