It`s friday, baby!

Skrivet 2011-09-16 Klockan 21:59:39

tjohoo fredag, alltid lika skönt! och juste sorry för en liten dåligt upptatering från mig, det har varit så mycket läxor och träningar och igår så var jag + familjen på middag för min kusin har precis fyllt 15 år :)
men idag var jag i skolan som vanligt och sen så var det träning med skolfotbollslaget, också var det några 
9:or med, men det var faktiskt jättekul även fast vi slutade en timme senare! sen så var jag också hos Filippa en liten stund med jossan. Vi chillade typ bara♥ nu är det lite fredagmys i soffan med familjen, jag typ ligger ner och halft dör, så trött........

PUSSAR FRÅN JOHANNA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0