Some people believe in god. I believe in music. Some people pray. I turn up the radio.

Skrivet 2011-09-04 Klockan 18:10:27

hej! jag vet att jag int bloggade nånting igår, riktigt dåligt men jag hann faktiskt inte. först var jag och filippa och jossan i tc, mycket mysigt :) jag köpte iaf en vanlig långarmad, vinröd tröja frå Bik Bok. sen var det ju som sagt kräftskiva på kvällen, det var jättekul! nu idag har jag först på morgonen spelat match,hehe det gick inte så bra, vi förlorade med 3-0, men sånt är väll livet, typ. imorron är det ju skola, surprice!!!!!!! taggad som fan elr inte, vi har typ värta bild och so läxan :(


en bild som är tagen i Italien, när det hade regnat.

PUSS/ JOHANNA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0