WHEN SOMEONE HURTS YOU CRY A RIVER BUILD A BRIDGE AND GET OVER IT.

Skrivet 2011-09-02 Klockan 21:16:15


Är så jävla irriterad på en väldigt falsk person just nu som inte har nån jälva respekt för andra människor och som inte har något jävla hjärta! Var tvungen att skriva det för jag hatar den personen otroligt mycket nu! Men just nu sitter jag och dunkar lil wayne i mitt rum på en fredags kväll untz untz -.- . Har varit i skolan för att förvåna er idag, vi hade bip test på idrotten som gick ok. Imorgon ska jag träffa Filippa vi ska nog åka till täby för jag behöver ett par saker, och Johanna ska med också om hon mår bättre. Och så ska jag kanske springa också. POK JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0