YOUR MISTAKES SHOULD BE YOUR MOTIVATION, NOT YOUR EXCUSES.

Skrivet 2011-09-19 Klockan 18:09:43


Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Sitter hemma, har nyss gjort lite läxor, kollat TV och ätit lite mat.
Idag är det måndag=tråkiga lektioner så jag behöver inte skriva om skolan. Ikväll är det iallafall träning vid typ klockan halv nio, åker kanske ditt tidigar tror jag. Igår var jag först hos mina sysslingar som jag inte har träffat på mer än ett halv år så det var mys. Sen på kvällen/eftermiddagen drog jag till Byäng och kolla på EM finalen i basket Spanien-Frankrike, Spanien vann iallafall över Frankrike med ganska mycket! Var där med lite gött folk till typ kvart över tio tror jag. Och stackars Jullan blev nerslagen på matchen som dom spelade innan och fick åka in på sjukhus senare på kvällen <3
Aaa imorgon är det faderdag i skolan man ska typ ha med sig matsäck och så ska vi leka lekar vid rösjön eller nåt kommer inte riktigt ihåg. Ser inte i fram i mot det iallafall. Lååååångt inläggen men nu vet ni vad som händer iallafall PUSSJOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0