PÅSAKLOV

Skrivet 2012-04-06 Klockan 14:17:08


-Bild från igår på mina älsklinar som har fått påsklov!-
Nu har man påsklov weehhååå. Igår hade jag en lektion så jag slutade typ 20 över 9 eller nåt.. sen drog jag och Johanna hem till mig och chillade och sen kom Maria och då gjorde vi lunch (standard: pasta med pesto). Sen tog vi tusen bilder en av dom ↑ dom blev super fina och cool. Jag kan lägga upp några fler sen. Sen vid halv fyra gick dom hem och jag och pappa sprang 5.5 kilometer. Sem duschade vi och fixade oss för hela familjen var bjudna på påskfest hos Johannas familj och några andra vänner det var super mysigt med god mat.
Och idag har jag sovit typ hela dagen så efterlängtat! Om typ en timme ska vi till farmor och farfar på middag.
PUSS JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0