29/4

Skrivet 2012-04-29 Klockan 19:55:00

ÄLSKAR VÄDRET! så jävla underbart :)  I helgen har jag haft fullt upp med b.l.a fotboll. Spelade först en match jätte tidigt på lördan, vi spelade asbra, men de andra laget gjorde ett till mål när det det var typ 4 minuter kvar så då vann dom tyvärr :(

sen åkte jag hem och åt lunch, sen åkte vi och hämtade Klara och åkte vidare till näsbydalsfotbollsplan för att vi skulle döma matcher. Jag var skit nervös i början, hade aldrig dömt innan så det var väldigt pirrigt. Men efter ett tag kom man in i det och jag kännade 300kr, happyface! sen på kvällen var jag ppå födelsedags middag hos mina kusiner, trevligt, trevligt!

Idag har jag spelat en till match, mot ett jättebra lag, och vi förlorade :( resten av dan har jag fixat lite små saker och tagit massa bilder med mitt kära marko objektiv♥













Johanna



Kommentarer
Postat av: Klara

Skrivet 2012-04-29 Klockan 22:32:39
var den andra matchen mot bollstanäs? :)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0