Helgen och Idag!

Skrivet 2012-08-20 Klockan 18:19:51

 
Helgen har varit grym! På fredagskvällen åkte jag in till stan och möte upp Jossan och Filippa! Först åt vi på en jättemysig asiatisk restaurang i Gallerian och så vi på bio! Den här gången blev det Magic Mike och den vart väldig bra :) Lördagen bestod mest av massa slappande på dagen men sen på kvällen bar det av till Kungan men brudarna för att kolla på the vocie dj bash, som jossan skrev! Det var iaf gryyyymt! och igår var jag hemma hela dan och sen på kvällen drog jag och kvällsbada med Julia, det var ett bra avslut på sommarlovet! Och ja, idag var man ju tillbaka i skolan, blääääääää!
 
Nu orkar jag inte skriva mer så, Kram!
 
 
 
 
 
Johanna
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0