Torsdagen den nionde augusti.

Skrivet 2012-08-09 Klockan 21:11:23

Igår sov jag över med två kompisar vi kollade på film och va ute lite.
Idag träffade jag min fina vän Filippa, det va sjukt länge sen vi sågs så det var riktigt roliga att träffas. Vi drog in till stan på eftermiddagen, kollade i lite butiker på nya höstkläder och sen gick vi på bio på Sergel. Vi  såg på Cockpit, den var mycke bättre än vad jag trodde och den var verkligen värd att se.
 
Va så lat i dag så jag tog inga bilder inne i stan så ni får en härliga sommar bild istället.
 
Johanna


Kommentarer
Postat av: Tush

Skrivet 2012-08-10 Klockan 12:13:02
Cockpit var riktigt bra.

URL: http://www.filmkritikerna.se/intervju-med-marten-klingberg


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0