29 Februari!

Skrivet 2012-02-29 Klockan 21:48:36

Haha skottdagen idag!

Hej allihoppa blev tyvärr ingen inlägg igår, men dagen började med att, jag, mamma&pappa gick upp och sjöng för min brorsa som fyllde 12 år :) sedan under dagen chillad jag, gick och köpte tuggummi och lite godis att ha i bilen imorron, när vi ska åka upp till fjällen och sedan på eftermiddan så tog jag en varmt bad, borde göra det oftare, skit skönt ju! På kvällen firade vi min lillebror med farmor & farfar och en goood middag!

Idag har jag varit med jossan vi var ute och fotade lite och chillade i soffa♥
Kvällen har jag ägnat åt att packa eftersom vi ska upp till vemdalen i morgon, är skiiiiit taggad :D ska gå upp halv 6 imorron så att vi ska hinna åka lite skidor på eftermiddagen!

Nu måste jag dra, men försöker upptatera så mycket jag kan, bye bye!

Några bilder från idag:






Åretst första blomma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


/Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0