Back to the blog!

Skrivet 2012-02-12 Klockan 18:41:17

Nu är jag tillbaka! tjohoo :) Tänkte skriva om min helg(+fredag)
Fredag: Gick upp kl. 6 för att vi skulle till..... Kungsberget! Vi var där hela dan och kom hem vid halv 7 på kvällen, riktigt kul var det att åka lite skidor även fast det var  lite kalt, men det var ändå mysigt:)
Lördag: Pluggade inför matte provet, tog det lungt och sen på kvällen var jag och familjen på middag och några kompisar, vi typ käkade hemmagjord pizza och kollade på melodifestivalen, trevlans!
Söndag: Skulle har spelat träningsmatch, men vi var för få spelarde så den blev inställd, skittråkigt. så då drog jag istället till jossan på eftermiddan, vi chillade & tog det lungt :)
Nu ska jag snart käka middag, så bye!
/Johanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0