Don`t let them bring you down.

Skrivet 2012-02-27 Klockan 18:42:18

Hej! Vet att det var jättelänge sen jag bloggade, men som Jossan skrev så har det varit väldigt mycket plugg den senaste tiden, prov och inlämningar och massa skit, har aldrig haft så mycket plugg I HELA MITT LIV! men nu är det iaf över och det är jag glad för :)

 I fredagS hade jag dans, det var kul sen var jag, mamma och brorsan på middag hos nånga vi känner, riktigt mysigt! På lördagen sov jag skit länge, va sedan med en kompis hela dagen och avslutade dagen med en film :)

I söndags var jag(och familjen) inne i stan hos min morbror som fyllde år, vi åt fondy er hur det nu stavas, skit gott var det iaf, kom hem vid typ 7 och kollade vi på en film, skit läskigt var den, haha!
Idag sov jag jätte länge, älskar att ha lov :D sedan stack jag ut och sprang typ mitt på dan, kom hem, duscha och åt lunch, softade sedan på eftermiddagen och nu ska jag snart äta middag och sen ska jag mysa lite och kolla på film med jossan♥

Nu måste jag gå!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0