HEJ TÄNKTE BÖRJA BLOGGA IGEN!

Skrivet 2012-02-24 Klockan 19:36:50



-Bild 1: Ja, det är jag, en osminkad jävel. Bild 2: Från i somras saknar sommaren så brutalt så det gör ont. Bild 3: En bild på min pojkvän när hav var på ellen show här om dagen.-

Jag har funderat på saken och jag tänke börja blogga igen, det kanske inte blir så jätte mycket bloggning men mer än förut iallafall. Så vad har hänt i mitt liv sen sist? 
Mitt basketlag är vidare i SM till final 8, sjukt nice. Jag var sjuk på regionsuttagningen men gick vidare ändå så jag antar att dom ser potensial i mig. Jag har haft så brutal mycket plugg den senaste tiden så jag bara vill falla ihop i en hög och gråta, asså den här vecka har varit den värsta av alla JAG ÄR SERIÖS har suttit uppe länge på kvällarna pga mina läxor och prov har även behövt hoppa över träningen i torsdags. Men nu är det sportlov! Jag är så jävla glad. Jag ska vara hemma till på torsdag sen ska jag åka skidor från torsdag-söndag. Sen så har vi bokat en resa till Barcelona på påsklovet, då blir det shopping, och sol. Vi ska även se Barcelonas herrlag i basket och fotboll, så himmla nice!
Kramar Jossan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0