IN THE END, IT'S NOT GOING TO MATTER HOW MANY FRIENDS YOU HAD, BUT HOW MANY MADE AN IMPACT ON YOUR LIFE.

Skrivet 2012-01-19 Klockan 22:50:23


-Dreaming of summer-
Torsdag idag alltså, en av mina jobbigaste skoldagar har typ bara bajs ämnen teknik mm. Börjar tidigt och slutar sent aa ni fattar. Jag hade iallafall idrott som sista lektion då körde vi "fys" fast det var inte jobbigt vi körde tex. plankan i 8 sekunder! Sen efter det gick jag hem åt några mackor och drog sedan på vanlig lag träning i bergtorp. Det var sista träningen innan RM/SM i helgen jag är såå taggad! Vi ska möta Jämtland, Nässjö och Djursholm denna omgången. Sen när jag kom hem åt jag lite och sen har jag pluggat och nu ska jag dra mig mot sängen... så god natt önskar Jossan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0