STUDIEDAGAR♥

Skrivet 2012-01-11 Klockan 21:08:02

Idag började skolan som sagt, har haft två studiedagar så det var riktigt nice. igår var jag med Johanna vi kollade på film hela dagen hahaha det var jätte mysigt, sen klockan fem åkte jag till Täby och åt på New hong kong med laget och janice (våran förra coach) det var jätte trevligt. Efter det gick alla tillsammans till byäng där vi hade träning men jag var inte med för jag hade ont i huvudet och är förkyld. Aa och idag var der den försa skoldagen som Johanna skrev, efter skolan gick jag hem för jag mår fortfarande inte helt bra... så jag ska inte vara med på träningen ikväll helller. Just nu sitter jag i min säng och kollar på Tv och har det mysigt. PUSS JOSSAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0