TISDAG 17 JANUARI

Skrivet 2012-01-17 Klockan 17:10:56

Har inte bloggat på ett tag... I helgen har jag först på fredagen hade jag fredagsmys med Johanna och Maria vi köpte godis, chips och glass och kollade på Harry potter. På lördagen åkte jag till byäng kl.11 och kollade på våran match mot Djursholm, jag spelade inte för jag har ju varit lite sjuk förra veckan och nån måste stå över nån match osv bla bla vi förlorade matchen iallafall men vi ska möta dom nästa helg igen och då ska vi vinna. Efter matchen kollade vi på p97 killarnas match, sen gick jag Elin, Nicole, Fanny och Amal till donken och köpte mat och sen gick vi till herr matchen och dom vann osv. På kvällen var jag hos Klara åt god middag och hade det nice med Torsten, Tyra, Kayla, Emrik och brorsan. I söndags hade jag match i 96 serien mot Huddinge vi förlorade med 1p men jag gjorde 17p så jag är glad ändå ;)
Igår var det skola, plugg och träning som vanligt. Och idag: kom hem för ett tag sen och har bara pluggat sen dess. PUSS JOSSAN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0