HOME SWEET HOME

Skrivet 2012-08-02 Klockan 20:27:14

Tjena folket tänkte skriva ett inlägg om min sommar hittils efter som att jag är en usel bloggare!
Första veckan var jag på gröna lund en dag med mina fina vänner men jag tappade min iphone högst upp i en av berg och dalbanorna (en av anledningarna till att jag inte bloggat). Så jag fick ha min gamla sony ericsson mobil istället.
 
Sen bar det av till köpenhamn som Johanna skrev om, det var otroligt lyckat!
 
Och sen det bästa på hela sommarlovet 2012. Karlberg. Åhhh vad jag saknar det!
Mitt i dom två konfirmations veckorna så åkte jag till Luleå på landslagsläger. Det var sjukt nice men jobbigt som fan men sååå värt det.
Efter konfirmationen så köpte jag mig en ny iphone 4s vit.
Sen bar det av till landstället där jag var i tre veckor. Dom två första veckorna var det uselt väder men den sista veckan så var det super varmt och jag blev faktiskt ganska brun. Vi var med kompisar åkte till olika stränder och så tränade jag en hel del.
 
När jag kom hem från landet så åkte jag nästan direkt till Marias landställe och sov där två nätter, det var super mysigt!
Och på söndag åker jag till Hedermora på basketläger!
PUSS JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0