FUCKING LANDSLAGET!!

Skrivet 2012-06-04 Klockan 19:31:03



HEEEEJ förra helgen var det avslutning på det händelse rika regions året som jag har skrivit en hel del om och som sagt kom jag hela vägen till sista uttagningen som kallas Miki Herkel cup dit kommer 15 spelare från varje region (norra, södra, östra och mellersta) jag var en av dom 15 från östra. Regionerna spelade mot varandra och östra vann!!! Vi var värsta dream team sen hade vi även träningar och fys där man fick visa sina induviduella kunskaper för landslags cocherna. Det gick inte jättebra för mig, fick även stå över en match osv. Men åkte ändå hem med ett leende på läpparna, jag hade gjort mitt bästa och hoppades på det bästa. Och sen i tisdags kom mailet och där stod det att jag kommit med i LANDSLAGET!!!!!!!!!! Asså ni fattar inte hur jävla glad jag är, det var 60st tjejer på cupen och dom tog ut 20st och jag var en av dom!! Så jag ska åka på ett träningläger med landslaget om två veckor. Det är samtidigt som min komfirmation men men jag har kommit överens med mina komfa ledare om en plan så det är chillll ;)
Så livet rullar på kan man säga om en vecka är det sommarlov!!! Sen en dag efter det åker jag och Jojjis på en hemlig resa, im so excited! Berättar mer om planer om sommaren och mer om mitt liv senare PUSS JOSSAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0