Så många frågor men bara tankarna som svarar.

Skrivet 2012-06-09 Klockan 14:07:20

Redan halv lördagen har gått och jag har inte gjort nånting förutom att jag har sovit och ätit lunch. Men snart ska jag in till stan med mamma och titta på lite saker. Sen vi 6 tiden ska vi gå in och sätta oss på satdion för att kolla på min morfar och måååånga andra. Alla idrottare som har varit med i OS dom senaste 100 åren ska nämligen gå en parad där. Det ska väll bli helt okej.

Igår var det iaf sista riktiga skoldagen, så jäääävla skönt! På kvällen hade vi några kompisar som kom hit och åt middag. Satt ute till halv ett och njöt av den ljusa och varma sommar kvällen! Vi lyssande på sommar musik och åt jordgubbstårta, sommarfeelings!!!!!

Skriver senare.



Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0