22 Mars.

Skrivet 2012-03-22 Klockan 20:50:58

Idag kände jag min som ett blekt, fult, monster, för det första har jag ett munsår på underläppen sen några dar tillbaka, inte så kul! sen när man vaknar upptäcker man att finnen i ansiktet har blivit ännu rödare, alltid lika trevligt, sen är jag skit förkyld också, så jag går runt meden jätte äcklig hosta och snuva och typ nyser hela tiden, usch! och som toppen över i:et elr vad man nu säger, var mitt hår ett kaoooz och mitt val av kläder var väll inte det bästa.......Ja det var min dag! Men nu sak jag försöka va lite posetiv inför i morron, då det är fredag :) ska på överraskningsmiddag för min kusin inne i stan, det blir väll kul, hoppas jag :D
Men nu ska jag ta och plåstra om mig sjävl med lite Ben & Jerry`s och en film, hejdå!




nån weheartit bild!

/Johanna


Kommentarer
Postat av: josefines.se

Skrivet 2012-03-23 Klockan 17:13:50
Fin blogg!!



Var jättegärna med i min tävling om att vinna laptopskin här:

http://josefines.se/2012/february/tavling-laptopsskin.html#comment



Kram♥





URL: http://josefines.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0